Kızlar 22 aylık oğlum 1 haftadır hicbirsey yemek istemiyor. Hala emziriyorum daha oncesinde de sadece bulamac kahvaltıyla yayla corbası yerdi zaten ama artık mümkün değil hicbirseye agzını açmıyor aglayip kusuyor doktora da götürdüm demir değeri ile d vitamini düşük çıktı onlar icin verilen ilaclari bile iciremiyorum. Sinirlerim cok bozuldu ne yapacagimi hic bilmiyorum tecrübeli anneler lüyfen bir yardımcı olun😔