Kızım 15 aylık. Bebekken kolaydı da artık aşı yaparken çok ağlıyor, çok korkuyor. Geçen o kadar çok ağladı ki kustu sonra doktor odasına. Yarın yine bir dozumuz var napıcam bilmiyorum :( çocuğunuz çok ağlıyorsa nasıl sakinleştiriyorsunuz? Ne yapsam sakinleşmiyor