tahira05 kızlar kızım 4 aylık olduğundan itibaren iki kez adet oldum ama şuan adetim çok gecıktı hala olmadım ilk zamanlar ilk sene normal mi? prezervatifle korunuyoruz bişey olmadığına emin gibiyim ama yinede huzursuzum sizde de oldu mu benzer durum?
seldaselda28 tahira05 iliski oncesi ve sonraai kontrol ediyorsaniz prezervatifi sorun olmaz ama kontrol etmiyorsaniz her sey olabilir.
Erdem34 tahira05 benimde aynı 40ımdan sonra düzenli adet oldum. Bebeğim 6 aylık 2 aydır adet olmuyorum. Geçen ay dr a gittim normal bu düzensizlikler dedi hamilelik falan yok