Salı gununden beri çekiyoruz ilk öksürük ile başladı balgamlı öksürük sanki kussa çıkacak gibi doktora götürdüm ciğer filmi çekti bronşlar dolu ilaç verdi onu kullandık biraz toparladı ama öksürük balgam yine var dün tekrardan götürdüm nibilazator önerdi hava verdi dün ona başladık bakalım salgın varmış dikkat etmek lazım