Sevgim4sana Şu an hic anlamlı kelimesi yok 🙈böyle olan birileri var mı? Hatta böyle olup büyüyen cocukların anneleri bilgi verirse cok iyi olur?
ikicocukcokcocuk Sevgim4sana 10 gün sonra 1 yaşını tamamlayacsk oglum baba anne dede mama buuuu diyor istedigi şeyleri buuu diye gösteriyor fln ama ablası var babannesine babanne diyor oglum da babaaaaa diyor
ElizAzra642 Sevgim4sana Kızım 15 aylık daha yeni yeni anne demeye başladı ara sıra baba diyor ve seslendiğimizde hıı diye yanıt veriyor sürekli parka gidelim mi annecim dediğim için iki gündür pakka pakka diye tekrarlıyor şimdilik bu üç kelime istediği birşeyde ı ııı diye sayıklıyor
MinikPandam_ Sevgim4sana benim kızım da 12.5 aylık mama meme baba gibi anlamlı kelimeleri var ama anlamlı haliyle kullanmıyor henüz. Kendince bir dili var onu konuşuyor. Zamanla olacaktır
Emineec Sevgim4sana hıc bır şey yapmayın sadece sureklı konuşmanız yeterlı onunla normal şekilde konuşun yanı Suan sunu yapıyorum bak elındekı kutu gıbı yanı hepsı bır gelısım gostergesı ve hepsi zamanla olur Allahın ıznıyle
Selyn Sevgim4sana Bi şekilde konuşcaklar bence bende çok takıyordum artık takmıyorum bol bol konuşup kitap okuyorum illa ki konuşacakk😊
ElizAzra642 Emineec 15 aylığız normal konuşuyorum ne yaparsam anlatarak öğrenmesini sağlıyorum ama ne desem hı hı hı diye tekrar tekrar soruyor mesela yemek yerken elimdekini soruyor kaşık annecim diyorum hı diyor kaşık diyorum tekrar aynı döngü kaç defa tekrarladığımı bilmiyorum Yeterki öğrensinler çok şükür bu günlere
Sevgim4sana Emineec konuşuyorum kitap okuyorum oyunlar oynuyoruz bakalım sabırlı olmak lazım. Ama bazıları kelime sayısı söyle böyle olmalı deyimce stres oluyorum.
Emineec Sevgim4sana olmayın stres bosverın her şey olacağına varacak sız elınızden geleni yapıyorsunuz
ElizAzra642 Sevgim4sana anne anneee diye çok tekrar ettim bundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum çok net söylüyor hoş çok güzel tarif edilmeyecek bi duygu zamanı gelsin sizin bebişde söyleyecektir
Endmzakyol Benim kızımda 10 gün sonra 1 yaşını dolduruyo bizdede sessiz bir şekilde sadece bababa diyo başka birşey ogretemedim ama her şeyi anliyo sürekli ehhh ehhhh diye iletişim kuruyo evde iki tane büyük ablalari var herkez onun etrafında pervane oluyo ama bir türlü kelime söyletemedik babildama hiç olmadı bence onu anladığımız için tembellik yapiyo yada birden dili cozulecek bende bekliyorum konuşacağı günü
Sevgim4sana Endmzakyol inşallah bazen anlamayım konussun diyorum ama o zaman da aglıyor alışmış ilgiye
Ayseee60 Kızım 14 aylık pisi pisi, miyav, mö, abla, edde, bıdıka,edde, mamma,mimmi,bir bir gibi kelimeler ve bazı tuhaf sesler çıkartıyor anne baba demiyor. Su istediği zaman biberini gidıor ağlıyor su demiyor bende düşünüp duruyorum normal mi die