2kiz kuvvetle muhtemel d vitamininin düşüktü zira özellikle hamilelikte olağan sınırdaki d değerine depo vermezler. Şöyle bir etkisi var, işte örneğin 30-50 arası normal denir ya, sizdeki 25 ise bu ampul d vit’ler ise anında 70e vurur değer ama yavaş yavaş düşer ki bu da ortalama 10-15 gün gibi falan sanırım (muhtemelen kişiden kişiye değişir ama bendeki süreç bu idi) bana kullandırmadışar ek bir d vitamini ama daha sonra günlük kullanacağım bir d vitaminine (wellcare) başladım. Değer aralıklarında ampul (depo) d vitaminlerini çok önermezler.