Esdr 1 yaşındayken doktorumuz verdi sadece mama alıyordu ek gıda almıyordu iştahı açılsın diye ama yine mama içmeye devam etti ek gıda almadı bir değişme olmadı yani. İçeriği güzel ama aldığımız eczacı öyle demişti. Birde tadı çok kötü şırıngayla ağzına sıkıyordum yutsun diye yine de tükürüyordu ondanda faydasını görmemiş olabiliriz