1 haftadır falan çok mızmız, en basit istediği birsey olmasın ortalığı birbirine katar gibi öyle bi agliyor ki, oyuncaklarıyla biraz oynuyor sonra sıkılıyor, sürekli kucağıma gelmek istiyor almazsam çok ağlıyor, hep ilgi istiyor,
Ya bir de çok agresif, sinirleniyor kafasini bi yerlere vuruyor ya da o an elinde oyuncak vs ne varsa ısırıyor bu bi kacgundur bize vuruyor da eşime diyorum ki vurmayı nereden öğrendi, bazen bağırıyor kıpkırmızı oluyor
sizde de böyle mi ,