Kızlar bebeğim 6,5 aylık ve çok rahat uyuyan bir bebekken şimdi ne uykuya geçe biliyor ne de gece rahat uyuyor.Her saat başı kalkıyor onda da ağlayarak.Uykusu gözlerinden akıyor ama uykuya dalamıyor hep mızmızlanıyor.Neden ola bilir bu?Atak haftasında değiliz bu arada