Prenses_isabella AnnaGloria bir hafta önce yaptırdım. Doğumdan beride 3 defa yaptırdım. Ne gibi bir sıkıntı olacaktı ki.
tinna AnnaGloria doktoruma sordum hiç bir sorun yok yapabilirsin dedi saç içinde sormuştum normal bakımına devam ede bilirsin ama tavsiyem adet dönemine yakın gitme acı hissi çok oluyo 🫶🫶🫶
bal012 AnnaGloria önerilmiyır diye biliyorum ben de saçımı boyatacaktım bekledim bekliyorum hala oğlum 3 aylık oldu
KuzyAkn28 Prenses_isabella neden 3 kere yaptırdınız. Kalıcılığı az mi. Bende yaptırmak istiyorum. Cesaret edemiyorum
AnnaGloria tinna doktorunuz hangi bölüm uzmanı bende bir danışmak istiyorum doktora adet dönemim bitti teşekkür ederim