yusufiannesi Hayırlı akşamlar kızlar bu tencere takımından almak istiyorum hazır indirim de varken ihtiyacım var ama emin olmam lazım sonuçta az para da değil kullananlar yorum yapabilir mi iyi kötü her şey hakkında bir de kaç x olduğunu belirtirseniz sevinirim
Zlm yusufiannesi 3x bizimki ben çok memnunum bu kadar pahalı olmasa bı takım daha alasim var. Onlar için plastik servis seti aldım
Miniktirtillarim yusufiannesi 3X var 3 yil oldu öyle mutfak esyalarina cok özen gösteren yavas iş yapan biriysen al cok memnun kalırsın Ama benim gibi paldur küldür is yapan biriysen yazik olur ahshs Yemek yapmadan tut yikamaya kaldirip yerine koyarken bile işkence görüyor tencereler elimde resmeb ahss hizli is yapmak kotu bisey avshs
bengonca Ben 3 senedir kullanıyorum. Eğer kaşık falan süreceksen sakın alma. Ayrıca tutamacı var ya onu da dikkatli kullanmak gerekiyor. Benim gibi iş yaparken haldur huldur biriysen yazık olur parana.
bengonca yusufiannesi 3x canım benim de. Sen sakin kullanıyorsan çok memnun kalırsın dedim ya ben haldur huldur kullanıyorum diye 😀😂
Momsgirl16 2 yildir kullaniyorum, tek kelimeyle şahane. Yemekler falan cok lezzetli oluyor, baya pratik
ozgetz 3 yıldır kullanıyorum iyi ki almışım. Çeyiz yapacaklara da hep tavsiye ediyorum. Yer kaplamaması, saklama kabı görevi görmesi, fırına girmesi bi sürü güzel yanı var. Bendeki de 3x. Şimdi baya x lileri çıkmış ama 😬
ozgetz yusufiannesi kaçlısından alacaksınız. Bende 5 lisi var yoğurt mayalama hariç hep bunları kullanıyorum valla 😬