Her insanın doğumu aynı olmayacagi gibi her doğumda aynı olmuyor yani insanın bedeni nasıl tepki verecek insan bilemiyor..
Benm ilk doğumum coooook rahattı sancilanmam ve dogumum toplam 2 saat içinde oldu ama ikinci bebeğim suni sancı ve kendi sancim karışık olduğu için beni çok zorladı ilkinde gık dememisken ikincisinde hastaneyi inlettim resmen.