Junioraras61 kızlar merhaba Nebulizatör almayı düşünüyorum ama tasinabilir.ama bir türlü bulamadım orta fiyatli sizin varsa memnun kaldığınız benimle paylaşabilirsiniz
Gizzzzz-giz Junioraras61 nimo bizdeki ben çok memnunum çok sessiz nexus larda Bi süre sonra paslanma oluyor nimoda öyle bir dert yok
Beraninannesii Junioraras61 İron mesh kullanıyorum memnunum 1 yıl önce aldım aldığımdan beri şarjı bitmedi 🤗
Junioraras61 Gizzzzz-giz onu bende e bebekte baktım 1000 fl di Trendyol da 600 kusurdu bende Nexus da baktim andın diye marka var onuda baktım ama kararsız kaldım neleri önemli peki neyine dikkat etmek gerek
Gizzzzz-giz Junioraras61 sessiz olması çokkk önemli paslanmayacak aksamı olmalı ve kalitesine önem verdim nimo nun ürünleri güzel
Junioraras61 birde bunu doktor yazdığında alınca indirimli mi almış oluyoruz indirimli derken ne kadar bir insirim oluyor. bir tanıdığım 4 yıl önce doktor yazması nedeniyle indirimli almış
pinkooo_02 Junioraras61 Nexus şiddetle tavsiye ediyorum bira pahali ama küçük cantana koy çık calisrken ses bile yok