16temmuzannesi Bır kaç saat önce ağlayan pasta yaptım ama cıkolata sosu tam soğumadan krem santının üstüne döktüm ve kötü bir görüntü oldu. Yarım tekrardan cıkolata sosu yapıp döksem güzel olurmu
gurbetcimami 16temmuzannesi üstünden kaşıkla komple toplasan sonra yeniden krem şanti ve çikolata sos yapsan zaten altı kek birşey olmaz heralde
mcthilal2525 16temmuzannesi Şimdi sosi yapın dolaba koyun pastayı da tabi . . Misafrnz gelmdn dökun susleyin misss.. ☺️
16temmuzannesi 16temmuzannesi çok etkıleyıcı bır başlık yazmıştım, sımdı bu başlığı gören kımse yazmazkı
muazinannesii 16temmuzannesi üstünü boooll hindistan ceviziyle kapla hic bisey olmaz misafirde tadina baksin görüntüsüne degil bi zahmet
16temmuzannesi muazinannesii tekrar sos döksem kotumu olurkı, sımdı dolaba koydum yarına tekrar sos yapayım diyorum
16temmuzannesi gurbetcimami sosu tekrar yaptım güzel oldu biraz fazla cıkolatası yoğun oldu. İlk denemem bır dahakıne böyle bır hata yapmam 😁