zuleyhaaxtr hep 4 ay atagından bahsediyoruz peki bu aylarda hic sorun yaşamayanınız varmı illaki oluyormu yani bu atak😁 3 ay 27 günlügüz acıkcası cok korkuyorum umut arıyorum ahahahha
yildizmom-2023 zuleyhaaxtr 4 ay 20 gunluguz uyumamak için direniyor özellikle geceleri 6 bucukdan beri uyucak düşün yani
DNZTNR zuleyhaaxtr 3 ay 25 günlüğüz bizimde tehlike yaklaşıyor tamda uyku düzeni tutturmusken umarım korktuğum başıma gelmez
Zlm zuleyhaaxtr ben yasamadim ne 4 ay atağı ne başka bı atak ne iki yaş sendromu bakalım sırada 3 yaş var 😁 yani tamamen sıkıntısız değildi ama neymiş bu böyle de demedim uyku gerilemesi iştahsızlık falan oldu
Snglkargc_0107 zuleyhaaxtr ah ah 4 ay 🥹 meme reddi 10 dakikalık uykular emzirirken mızmızlanma sonu hayır ola😊
zuleyhaaxtr yildizmom-2023 Allah yardimciniz olsun bizim suan gece uykularımız bir tık iyi ama 4. aydan cok korkuyorum duzen bozulacak diye
Sevgialparslan Benim de 14 temmuz ama biz 3 buçuk aylıktan beri uykuya direniyoruz ve sürekli mız mız haldeyiz erken girenlerdenim sanırım
glycnkrm Sevgialparslan bizde de erken başladı atak dönemi sanırsam uykuya geçişte aşırı derecede zorlanıyor bebeğim 🫠
Nida_poyraz zuleyhaaxtr benim oğlumda yaşamadık ama oglum 5.5aylık fiş cıkardı 5aylık başladı huzursuzluk 7bucuk aylık hala o düzene dönemedim 4.ay atagı bilmem ama diş cok zorladı bizi düzenimiz kalmadı:)