Rrabiaa Herkese merhaba 🤗 bebeğimiz için oto koltuğu bakıyoruz. Kullanıp memnun olduğunuz oto koltuğu varsa yazarmısınız? teşekkürler
brcbykl Rrabiaa merhaba bende besafe izi comfort x3 isofix var , profilimde gorebilirsiniz tertemiz , baska bir koltuk aldigimiz icin bunu satiyorum ama biz cok memnunduk 😇
Rrabiaa brcbykl brcbykl besafeler gayet güzel ama fiyat biraz yüksek geldi bize çok teşekkür ederim ☺️