hatice0101 Merhaba annelerim emzirirken Brezilya fönü çektirdiniz mi? Çektirsem zararlı olur mu sütten bebeğe bir şey geçer mi sizce
Susamtanesimoms hatice0101 ben emzirmiyordum yaptırdım ama yaptırdığım kuaför yaptığı brezilya fönü, keratin için emzirsen hamileysen bile birşey olmaz dedi, ama sizde kuaförünüze danışın