Kızlar biraz utanarak soruyorum ama başka nereye sorabilecegimi bilemedim. Ben geçen hafta adetimin altıncı gününde spiral taktırdim , normalde o gün bitmeye yakın olan adetim tekrardan başladı , kanamam oldu . Ama bugün onuncu gün ve hala değişik şekilde kanamalar oluyor ,pembe renkli felan . Yani dinen bildiğim kadarıyla onuncu günden sonra bitmeyen kanama özür sayılıyordu banyo yapılıp normal ibadetlerine devam edebilirsin diye biliyorum yanlış bilmiyorsam eğer . Kızlar var mı dini konularda bilgi sahibi olan nasıl yapsam bilemedim .