Ekncirem Şuan 4 aylık oğlum son 1 haftadır mamayı aşırı kusuyor ondan önce kusmazdı bu kadar aptamil normal kullanıyorum başka önerisi olan ??
Yusufyagizt Ekncirem aptamil benim oglumuda cok kusturdu sma ya gectim o guzel ama oda hizli zamlandigi icin 2 aydir bebelac kullaniyoruz hem sevdi hem kilo alimi gayt normal
Umutveannesi Ekncirem 10 ayına kadar aptamil kullandık sonra bebelac golda geçtik ikisinden de memnunum. Ama şöyle bir şey var aptamilin doyuruculuğu daha fazla. Aptamili 120 cc içiyorsa bebelac goldu 150 cc içiyor mesela
yigityasar34 Ekncirem sma ya geçtim kilo alımı gayet iyi sıkıntı olmadı, doktora sormamıştım, benimkinde de de kabızlık ve gaz sorunu vardı
livanurvealpinannesi61 Ekncirem ben kızım doğduğunda 1 ay aptamil kullandım bitince 1 aylık falandı bebelac golda geçmiştim. Aptamil iyi gelmedi gaz kabızlık yaptı aşırı