Saçlarım fenalarda. İki Bebeyle artık bakım falan yalan oldu. Ben bide iki üç defa kendim boyama gafletinde bulundum. Ve rengarenk saclarim oldu. Kızıllar turuncular sarilar 😅Ve aşırı yıprandı. Kuppppkuru. Aşırı kabarıyor. Nemsiz. Kıvırcık anneler ne kullanıyorsunuz. ? Şampuan, krem sprey serum vs.