Girlsmom Kızlar sezeryan olalı 4 ay oldu 40 gün kanamam oldu 40. Gün adet oldum 8 gün sürdü adet bitikten 1 hafta sonra 3 4 gün tekrar kanama yaşadım ondan 1 hafta sonra 2 kez açım büyüklüğünde yumurta akı kıvamında kanlı akıntı düştü ondan 1 2 hafta sonra tekrar adet oldum ve bu adetim 18 gün sürdü bu arada doktora gittim bir sıkıntı olmadığını söyledi adetim 7 kasımda bitmişti ben 21 inde tekrar adet oldum oda 30 kasımda bitti 1 hafta geçti ve benim yine kanamam var doktor emzirdiğin için süt hormonların düzensizlik yapabilir diyor ama benim bildiğim adet olmaz emzirenler ben aksine çok kanama geçiriyorum sizce başka doktora görünmeli miyim bunu yaşayan var mı
Fatmaenes Girlsmom enfeksiyon görünmüyorsa sıkıntı yapmanıza gerek yok neredeyse 3ay kanamam oldu benimde ara ara . Doktor herhangi bir sıkıntı görmediğini söyledi ilaçla düzeltildiğini ama emzirdiğim için tavsiye etmediğini söyledi. Sevgiler ❤️
Symkoc Bende emziriyorum ama oluyorum canım dediğin gibi benden de kan pıhtısı falan geldi rahim kendini topluyormuş
Girlsmom Fatmaenes sağol canım cevabın için bana da ilaçla düzeliceğini söyledi de nasıl bir ilaç verdi ki
Mom9 Bende 3.5önce sezeryanla doğurdum. 40.gün bıçak gibi kesildi kanamam. Emziriyorum sadece. Acaba ne zaman olurum adet. Bi yandan da istemiyorum olmak sütü azaltıyomuş bi yandan da menopozda gibi sıkıntı basıyo. Evin içinde atletle geziyorum. Dışarıda bu soğuklarda kan ter içinde kalıyorum. Sinirlerim bozuluyo 🙄
Kybele Valla o değil de, nasıl bu kadar aklında tutabildin ona şaşırdım, dün ne yediğimi hatırlamıyorum zira 🥴
Girlsmom Kybele ilk adetimin üstüne hemen kanama tekrarlanınca ee konu sağlık olunca mecbur takip etmek zorunda kaldım yoksa bende öyle dün ki yediğim yemeği hatırlamam
Fatmaenes Girlsmom emzirdiğim için ilaç vermedi bir aydır felan bir lekelenmem olmadı adet de görmüyorum 4.5 aylık bebeğim var
Elif2302 Girlsmom her gün yarım giderim diyorum hep boşladım ya bir de ikiz benimkiler erken doğdu onların hastane işlerinden kendime vakit bulamadım bı hafta gidicem inşallah
Elif2302 Girlsmom şimdi iyiler çok şükür erken doğum birçok sıkıntıyı beraberinde getiriyor ama atlattık çok şükür☺️