Duygudikicidkc Bebeğim 17 aylık kızlar ikimizde hasta olduk ama onun haricinde aşırı derece de mızmız huysuz sürekli ağlıyor asla ama asla oyuncaklarla oynamıyor yemek yapayım diyorum geliyor kucağına al diye bağırıyor nedir bu ya