ikibebekle Enlsr Çok gazlı diye denemiştim onu ama daha fena yaptı bilmiyorum belki bebekten bebeğe değişir
Esinnnmnnnn Enlsr inan hiç yaşamadım sadeve ilk zamanlar her yediğinde kaka yapiyordu eş zamanlı düşün…ama değiştirmedim ben hoc mamayi..şimdi hala arada yerken kaka yapar.. bemc kullan hipp gayet iyi bir marka