Sltnyldrm02 Sare-10 Hergün bi çay kaşığı zeytin yağı verebilirsiniz benim bebeğim 1 aylıktı kabız oldu doktorumuz zeytinyağı ver dedi ben verdim iyi geldi bebeğime
iki_prens_annesi_ Sare-10 1 çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin canım onun dışında emiyorsa kayısı hoşafı yapıp iç sütünden oda faydalanır
Sare-10 pikachukiz53 gaz çıkarıyor ama tuvaletını yapamıyor çünkü bayağı katı ve kalın küçük küçük atıyor ama bayağı karnı sert ıkınıyor ıkınıyor ağlıyor kalacasına biraz zeytınyağ sürdüm ama beklıyorum
Sare-10 Yagmurcmn dün yapmadı ama kabızlığını şöyle anladım 4 5 yaşındakı çoçuk gibi küçüçük kaka yapıyor. Bayağı kalın yapamıyor ama küçük kalın ıkı 3 kere bezınde var ama yapamıyor yani mama ile beslenıyor