Guel_ arkadaslar bebegim cok öksürüyo gecen ateslendi doktora götürdül calpol verdi gönderdi bu öksürük nasil gecicek napmam gerek
Rabiaustkt Guel_ ılık su icirin. Ve prospan diye bı şurup var doğal doktorunuza bı sorun benm doktorum onu verdi işe yarıyor cok
fatmamelis Guel_ Peditus şurup var, bize çok iyi geldi. İçince bütün balgamı çıkardı öksürüğü de geçti yavaştan içirebilirsin sende
Guel_ Rabiaustkt kac aylikti bebeginiz o surubu kullandiginizda tekrsr badka doktora götüreyim diyorum cok fena öksürüyo atesi ve ishal olmustu viral enfeksiyon diyip gönderdi