fatos_ valla ben yarısına göre veriyorum kan değerine 9. Ayda bakılacakmış o zamana kadar böyle devam edeceğiz 9. Ayda düşük görürsek o zaman konuşuruz tekrar demişti, 9. Aydan önce kan değerlerine bakmak için kan almıyorlar neye göre 2 katı veya kilosu kadar veriliyor ki? Ya değerleri normal olduğu halde fazla veriliyorsa.. bilemedim bende siz bi sağlık ocağına falan da sorun bence