Gu1can 7. ayda başladı işte sık sık kalkıyordu ordan alıştı memeye 2 saat olsa gene iyi yarım saat 1 saat anca hemen kalkıyo 10 aylık olucak dönerken hemen uyanıyor ya da dönemiyo ya da sarılmak istiyo bide ayrılık kaygısı mı ne var dokunmak istiyo sürekli onunla olayım istiyo yanından kalktığım saniye ağlıyo