Suheyla06 az önce bende bu konuda post açıyordum iyiki sizin post denk geldi aynı konudan bende muzdaribim,, benim ki 2 aylıkken başladı şu an 2 ay 21 günlük birde elleri üşüyor tok ama emiyor bende nette kendini rahat hissetmesi için emiyor diye de okumuştum ikna olmadım çünkü benim elimi yakaladığında emer gibi ıstırıyor