dandinikoo Kızlar normalde bebelac gold kullanıyorum ancak ihtiyaç anında bu mamayı aldım uygunuma da geldi açıkçası. Aranızda kullanan memnun kalan var mı kilo aldırıyor mu acaba?
ikibebekle dandinikoo Kullanıyorum doğduğundan beri. Çok kilo aldırmıyor gibi. Emzirdigim dönemde daha iyi alıyordu kiloyu. Gaz yapıyor diye değiştirmiştim bı ara ama fark etmedi yine gazliydi o yüzden Bebivitadan devam. Üreticisi de hipp zaten
dandinikoo Sunseet benim kızım 4 aylık bakalım tadını severse bundan devam edicem çok teşekkür ederim 💖
Melisayy dandinikoo fiyatından dolayı kullandım bence güzeldi diğer mamalardan tek farkı fiyatı uygun olması öneririm
Belcim30 dandinikoo ben bunu kullandım 4.aydan sonra bebelac kullanıyordum bende kilo alımı neyse o oldu ne arttı ne eksildi
Belcim30 dandinikoo yanii normal alımı neyse bebelacta yine aynı oldu demek istedim iyiydi ve haliyle 1 yaşına kadar bu mama olayı devam edecek öyle yafa böyle emmiyorsa o zamanlar ben 25 e alıyordum kutusunu şimdi 2.5yaşında kızım Allah bilir bu bile ne kadar olmuştur