İyi akşamlar merhaba oğluşum babasına çok düşkün bir bebekti eve geldiği anda kucağına alana kadar mızmızlanır ağlardı gerçekten aralarında farklı bir bağ vardı taki son iki güne kadar şimdi babanın kucağına gitmek istemiyor beni istiyor devamlı babasına bir süre sonra yaklaşıyor hiç anlayamadım kısa bir süre ailemin yanında kaldım ara ara giderim döndüğümüzde babaya karşı çok iyi olurdu eşim oğlumuzu böyle gördükçe çok üzülüyor siz yaşadınız mı böyle bir durum ? nasıl yaklaşmamız lazım bilemiyoruz