elif2424 Doktorum bunu önerdi emzirdiğim için yorumlarda okudum adetin 1.günü başlanıyormuş ama adet olmadım nasıl olucak? Doğum yapalı 2.5 ay oldu
Elfoonly Ben kullanıyorum doktorum adet falan demedi hemen başlayabilirsin dedi ilacın açıklama kağıdında da doğum yaptıktan sonra diye açıklama bölümü var orada da yazıyor