İyi aksamlar kızlar ben doğumdan 40 gün sonra hemen taktırdım zaten ben dogumlarimdan 5 6 ay sonra adet gördüm şuan 1 yıl oluyor doğum yapalı ve ben toplasanız 3 4 kere adet gördüm oda düzensiz yani bu spiralden mi oluyor bir ilaç bişey veriyormu kadın doğum yarın gidecektim ama kapalymis çok tedirgin oluyorum acaba çıkarttirsam adetim düzene girer mi sizde bu şekil sorunlar oldu mu