1.5 yaşındaki kızım yemek yemiyor doğduğundan beri hiç kilolu bir bebek olmadı kilosu sınırdaydı hep ek gıdaya geçtik yine yiyen bir bebek olmadı zamanla düzelir dedikçe daha kötüye gitti şu an neredeyse hiç bir şey yediremiyorum özenle ona özel yemekler yapıyorum ama yok ağızına bile almıyor tadını sevmeme durumu değil yani bu durum beni çok zorluyor moralim bozuluyor artık kilosunda falan değilim aç olduğu düşüncesi beni çok üzüyor ne yapacağım bu durum nasıl düzelecek bilmiyorum tavsiyeleriniz var mı?