mirahanim merak etme bu dediklerin geçicek inşAllah,benim kızıminda yüzünde alerjiden dolayı ilk aylarda egzema vardı zamanla ve tedaviyle gitdi,benimkine 2700kq doğulduğunda,şimdi 10-cu ayda ən son 1 ay önce tartmışdık 6.300q oldu,canı sağ olsun da kilosu da düzelir,bende ilk başlarda korkuyodum,endişeleniyodum ufak bi şeyde,ama akışına bırak kendini korkutma,her defasında her bebek de olan bir şeyler,her şey iyi olucak diyip kendini motive et benim gibi. Kalpde delikde zaten her bebekte oluyo zamanla kapanıyo sen hiç canını sıkma,bebeyini büyutmeye bak