Bugun komsum geldi. Oglu 9 aylık mama sandalyesinde uyuyakaldı🫢 Bir kez pış bile demeden cocuk uyudu 1 saat deliksiz. Oglum gece sansliysak 5-6 kez kalkar, gunduz de 1 saat uyur en az 3 kez kalkar. Lütfen cozum onerilerinizi bekliyorum emiyor ama aclik degil, yanina tisörtumu mu koyayim, beraber mi yatalım yani nedir bunun çözümü bu normal değil bence