Vücut analizi yapan baskül manyetik dalgalarla vücuttaki yağ,şu,kas,kemik oranını tespit ediyor diye biliyorum.Hamikeyken kullanmayı bırakmıştım, emzirme döneminde haftada bir kullanmayı düşünüyorum ama aklımda soru işareti kaldı? Sakıncası olur mu acaba, bilen,kullanan var mi?