Diş dönemi rezalet bir dönem 6.aydan beri dişi çıkıyor çocuğumun 8.9.aylar zirveydi hiç yemiyordu artık kriz geçiriyordum zorla yedirmeye çalışıyordum 16.aylık şimdi yeni yeni düzeliyor gibi dişler erken çıkınca böyle oluyor maalesef ilk dişler çok zor çıkıyor bi de aylarca iştahsız oluyorlar