Hiç böyle şeylerle kafanızı karıştırmayın bence. Zaten şeklinde de bir şey yok bana göre. Benim bebeğim ilk doğduğunda kafası sivriydi. Kaynanam sağolsun lohusa halimde o görüntüsü yüzünden çocuğuma engelli muammelesi yaptı. Sürekli yastık al yok iki tarafına yastık koy düzelsin vs vs bir sürü bişey dedi. İnat edip yapmadım dediğini ki çocuk doktoru da ebe de şekil bozuklukşarı 1 yaşından sonra belli olur. Hiç yastık dahi kullanma dedi. 2 ay 23 günlük bebeğim şimdi normale döndü o sivrilik gitti