Elistos1 esrainci 4 haftayı geçtiyse bozulmuştur süre olarak ya da zaman geçmemişse bebeğinize vermişseniz kusar ama aşırı fazla kusmadan bahsediyorum
damladll esrainci aptamil vardı bende 1 ayı 5-6 gün falan geçmişti topaklandı o şekilde fark ettim bende sürenin geçtiğini
esrainci Elistos1 ya ben tam ne zaman aldım hatırlamıyorum 3 hafta mı 4 hafta mı diye. Koku vs yok tadı da iyi bilemedim ki
Elistos1 damladll aptamil bende süresi geçmeden de topaklanma yapmıştı bence markadan dolayı olabilir
Elistos1 esrainci koku vs olmuyo normal gözüküyor bir keresinde eşim vermişti benim işim varken çocuk yarım saat sonra içtiğinden fazlasını kustu neredeyse ve normal kusma gibi değil zaten onu anlıyorsunuz