Hayırlı akşamlar bir tane oğlum var 3 yaşında ikinci bebeği düşündüm adet gecikmesi ile doktora gittim hamile olduğumu öğrendik adetim 4 gün gecikti ama iki gün sonra tekrar kan testi yaptrdogımda beta hgc değerim 39 a düşmüştü o kadar üzüldüm ki doktor adet olarak atacağımı söyledi ama ne zaman olur bu kanama yaşayan tecrübeli anneler bilgi verirseniz çok sevinirim pazartesi tekrar kan vermeye gideceğim çok üzüldüm ama yapacak hiçbir şey yok 🥹