Iremylcnkya07 fatmaclk629_ her bebeğe her mama yaramıyor işte siz deneyip bulacaksınız sma bize kilo aldırmadı ama aptamil hipp çok güzel kilo aldırmıştı ama hippten çok memnundum çok güzel
Enerjikmom fatmaclk629_ benim ilk kızım mamayla büyüdü hiç yaramazdı ama emen çocuklarıma yaradı onlar iyi şükür masallah benimde sütüm yarıyor mama yaramıyor sma aptamil iyi
ahmthasan2erkekcocuk Her bebeğin metobolizmasi farklı ben hipp kullandım ilk oğlumda çok memnun kaldım hem doyurucu hem gaz yapmıyor ve güzel kilo aldı ama ikinci oğlumda aynı gaz yapmadı ama doyurmadı kilo artışı da çok fazla değildi ikinci bebeğimde Arap markası kullandım 1 haftada 1 kilo almıştı aynı Arap mamasını yegenimde de denedik etkili oldu ama hep bulunmuyor işte
fatmaclk629_ ahmthasan2erkekcocuk bende hipp kullanıyorum 1 aydır doyurmuyor bebegimi çabuk acıkiyor kilo alıp almadığını biomiyorum 2. Ay kontrolünde belli olur bakalim
Busniltos Aptamil prosyneo kullandım, kilo almak bir kenara dursun zayıfladı bebeğim 1 ay boyunca sürekli kustu, kabız ve gaz bombasıydı. Bebelac gold kullanıyorum yüzü zayıflamıstı iyice toparladı baya. Henüz ölçüm yapılmadı ama anlıyorum yüzü cok çökmüştü