Caglarefe arkadaşımın kızı 1.5yaşında olmuş ve tekrarlamamış çok memnun, ben çocuğum huysuz sanıyordum meğer nefes alamadığındanmış demişti, çocuk sakinleşmiş daha iyi yemeye uyumaya başlamış.. Çok sorun olursa özelde erken alan drlar var.. Benim kızımda 3 yaşındayken çıktı 4.5′a doğru aldırdık çünkü kulakta sıvı birikimine neden olmuştu aldırmasak tüp de takılması gerekecekti..