tarcinnn Hiç giyilmedi. Daha önceden almıştım beğendiğim için içi kürklü. Bebeğim poğaça ayak o yüzden olmuyor. poğaça ayaklar bakmasın o yüzden 😅 Pazarlık vs sevmiyorum şuan floda aynı ayakkabı 670 liraya satılıyor. 300 tlye veriyorum🌸 İzmir’dekiler elden teslim de alabilir. Diğer türlü alıcı ödemeli yollayacağım.