seymaismail2710 Kızlar kan testi verdim bakabilir misinizhttps://mutluresim.com/image/n4zdCM
seymaismail2710 Gumus25 değil mi sağlık ocağındaki bütün doktorlara gösterdim 5 in altında negatif dedi
Ummuhan_52 seymaismail2710 bende 20 gün gecikme yaşadım, şu sıralar herkeste bi gecikme var. Mevsim geçişi, stres, emzirme hepsi etkiliyormuş
Rabiacaa1 seymaismail2710 Bende dün sağlık kabininde yaptırdım test negatif çıktı ama 6 gün geçikti daha olmadım daha yeni doğum yaptım bebeğim 4 aylık kafayı yemek üzereyim
Ummuhan_52 Simgecvhryca 20 gün sonra oldum, test yaptım bu süre içinde negatifti kanda verdim kan sonucu almadan oldum, ama bende çok strese girmiştim. Sizinki de negatifmiş rahat olun emzirme döneminde düzensiz olabiliyormuş
Simgecvhryca seymaismail2710 umarım öyledir benimde dört gözle olmayı bekliyorum oldum diye gidiyorum WC’ye birşey yok 10. Gün benimde gecikme emzirmenin de etkisi vardır diye düşünüyorum kendimde