Hanımlar kızım 1 yaş 1 aylik yaklaşık 1 aydır 4 5 adım atıp düşüyor sürekli birseyler yapabilir miyim hızlı yürümesine etki etmesi için kuzenleri falan yürüyor çünkü bahçe de oynuyorlar benim ki de çıkmak istiyor hep ağlıyor napıcam ben yerlerde emekleme istiyor bırakmayınca da ağlıyor tabi iç dökme postu oldu bu o kadar yoruldum ki 😂😂