Gizemnaz_ Kızlar nasıl yapıyorsunuz bu içli köfteyiii bugün yaptım kalın oldu elime yapıştı birde kızartırkenn yüksek ateşte hızlı bir şekilde mi pişmesi lazım
tomvejerry Gizemnaz_ sanırım ömrüm boyunca yapmicam tek yemek olucak vallahi annem yaparken denedim her seferinde ne acabildim ne kapatabildim çok zor 😅
Minikkuzum1999 Gizemnaz_ ne kadar ince açılırsa O kadar daha güzel lezzetli olur. Canım birde yağın iyice kızgın olması gerekir dağılmasın diye açarken eline yağ sürebilirsin su yerine
acemianne-34 Gizemnaz_ ayy ens sevdiğim yemek kaç gündür yapacam benim bücür iiz vermiyor eğer ince açamıyorsun elinle salatalıkla açabilriisn bi de içine kuyruk yağı koyuyorum biraz ekstradan harika oluyor resmen yazarken ağzım sulandı
UcuBulunamayanBant Gizemnaz_ ben genelde limon sikacagi icine strec film koyup onun icinde aciyorum o sekilde incecik oluyor elimle cok ince yapamiyorum birde kizgin yagin icine atmaniz lazim
Minikkuzum1999 Gizemnaz_ Evet canım her pişip çıkarttıktan sonra yağı iyice kızdırın öyle atın böylelikle daha güzel olur dağılmaz
Mor_menekse Gizemnaz_ hamuru biraz koparıp avucuma alıyorum diğer elimin baş parmağıyla yavaş yavaş içini oyarak inceltiyorum bu aşamada yanına su al ve elini sürekli ıslatarak yaparsanız daha kolay ve ince oluyor. Bende annemden öğrendim öyle yaparız
Annis-ogul Gizemnaz_ bnde bi iki kere yotim ama çocukla ugrasmasi cok zor o yüzden kaynanam saolsun geldiğinde yaptiriyorum buzluğa atıyorum çok iyi oluyor .eli çok hızlı ve güzel yapiyor