Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık ve ishali ne yapsam geçmiyor kullanmadığım probiyotik kalmadı doktorda bşey söylemiyor ve bu nedenden dolayı sıvı kaybı yaşıyor bende biyerde pirinç suyu verildiğini gördüm acaba versem sorun olur mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi