Ayseguloprl Roborock q7 max aldık indirimden, bugün kurdum çok memnun kaldım. Dyson v12 de var bende, öncesinde onunla evi süpürüp sonra robotla tekrar sil süpür yaptırdım baya toz topladı yine. Oğlum normal zamanda süpürge açınca kendisi oynamak için çok ağlıyor, akşamdan akşama açarım günlük temizler diye aldım. Büyük kolaylık gerçekten