Kızlar iki aylık bebeğim var 4 gündür aşırı huysun vallahi artık takatim kalmadı iki gün önce ağlarken boğazında kizariklik gördüm sağlık ocağına götürdüm doktor dediki çok hafif var antibiyotik yazdı verme hemen ateşi olursa ver dedi açmadım duruyor çok şükür ateş yok hapşırma öksürme var biraz burnu felan tıkalı değil ama ömrüm bitti bugün birde sürekli ikiniyor ve midesi agzina geliyor resmen kusuyor kusmasa bile oguruyor kokladım çok hafif bir koku var midesini mi usuttu ne oldu ne yapayım nasıl iyilestirim bebegimi akşama kadar uyumuyor resmen akşam olunca biraz uyuyor az emiyor zorla emziriyorum ne yapacağım bana bir fikir verin nolur