Anneoldum- İlk 7 ay her saniye ağlayan bebeğim vardı. Asla neden ağladığını anlayamıyordum. Doymuyor olabilir, gazı olabilir, bağırsakları tam gelişmediği için karın ağrısı olabilir. Bunları kontrol etmeye çalışın eğer ağlaması devam ederse yapacak bir şey de kalmıyor. 7 ay boyunca ağladı bebeğim, sonra azaldı ama bitmedi.